Vem är jag?

Tjenixen tjenare!

Vem är jag då? Tänkte att man kanske undrar, det är ju faktiskt fler än förväntat som läser bloggen.. Ni kanske undrar vad det är för filur här bakom? Eller inte haha..

Målle, det är jag.. 24 årig brud från Götlaborg! Skulle jag förklara mig med tre ord för 2 år sedan.. Då skulle det vara: galen, spontan, party!!

Men mycket har hänt, blivit mycket lugnare, mer vuxen kanske? Egentligen inte. Är fortfarande lika knäpp, samma dåliga humor men den spontana delen har det fått chillas med en hel del, operationer och sjukdomar och en av mina två närmaste vänner gick bort..

Egentligen borde man ju bli mer spontan kanske? Men jag trivs rätt bra som det är, jag återhämtar mig för att se världen snart och uppleva allt.

Jag har en flickvän som är min hjälte, en underbar människa som förgyller tråkiga dagar med sitt leende.
All kärlek till henne min Izabela, jag älskar dig<3

Som alla andra har man ju familj, mamma Annika,hennes man Kent och han är en av mina förebilder.
Sen en hel drööös med syskon, lite fler än andra kanske men jag älskar dom alla, bättre syskon kan man inte ha :)
Sedan min mormor, min älskade mormor, hon är mitt allt, min drottning utan henne är jag ingenting, gud vad jag älskar henne!!!


Jag har feeetaste dillen på klockor, glajjor och tatueringar, och hoppas snart bli klar med hela min vänstra arm spm jag snart kan få göra klart!

Ja vad kan man annars säga om mig, jobbar och sliter som dom flesta mer eller mindre gör i detta avlånga land, men just nu är jag sjukskriven för min andra operation i huvudet.

Jag har många vänner, men få jag anförtror mig till!

Har ni några frågor, fråga på.. Bara skoj! Så cha cha på er :)


Kommentarer
Postat av: Kärring

Grym fotograf!

2011-12-11 @ 16:36:52
Postat av: Iza

Älskar dig finis <3

2011-12-11 @ 16:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0